Гарантія та повернення

09.07.2017 13:46 2263
Гарантія та повернення

Гарантія

Умови гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування від виробника надається при наявності гарантійного талону виробника (йде в комплекті з виробом) в ньому описані детальні умови гарантійних зобов`язань
Всі гарантійні зобов`язання діють відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»
Відповідно до ст. 9 Закона України «Про захист прав споживачів» обмін чи повернення товару можливо протягом 14 днів, тільки у випадку, якщо:


1. Збережено товарний вигляд. На товарі немає царапин, механічних пошкоджень, не знято захисні плівки, і т.д., виріб не вскривався, збереженна повна комплектація в першопочатковому стані.

2. Товар не був у використані. На лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов, не завантаженно сторонній контент, не змінювались заводскі налаштування і т.д.

3. Товар надлежної якості, повністю працює та не має недоліків

Наступне сервісне обслуговування надає Сервісний Центр «MobiStyle»

1. Виріб приймається на гарантійний ремонт і сервісне обслуговування, якщо:

а) виріб надано в сервісний центр в оригінальній упаковці і в повній комплектації;

б) є в наявності гарантійний талон з підписом клієнта;

2. Гарантійне і сервісне обслуговування не надається:

2.1) якщо серійний номер або номер виробу не можливо визначити, номер виробу не відповідає номеру в гарантійному талоні на товар;

2.2) якщо гарантійний талон не заповнено, має сліди підчисток, виправлень;

2.3) на корпус, кнопки клавіатури, стекла, антенни, зарядні пристрої, пристрої що підключаються, АКБ;

2.4) у випадку порушення правил експлуатації виробу, описанних в інструкції по експлуатації;

2.5) коли ремонт відбувається не в сервісних центрах організації, яка видала гарантійний талон, а також при виявленні спроб несанкціановоного втручання, змін стандартного набору програмного забезпечення;

2.6) якщо виявлено пошкодження, які викликані механічними, електричним або тепловим впливом, впливом рідин та концентрованих парів;

2.7) на збій роботи, викликаної завантаженням стороннього контенту, програмного забезпечення;

2.8) якщо виріб працює погано через недостатній сигнал або збій в роботі GSM-оператор, скачків напруги в електромережі;

2.9) на механічні пошкодження виробів;

2.10) коли використовують аксесуари стороніх виробників;

2.11) при пошкоджені, викликаних форс-мажорними обставинами;

3. Компанія «MobiStyle» не відповідає за збитки, які несе клієнт, не маючи можливості користуватися виробами.
4. Ремонт виробу відбувається протягом 45ти робочих днів, з моменту надходження товару в сервісний центр виробника.